nastawionych na rywalizację graczy
Bądź najlepszym z najlepszych. Pilotuj zwrotne samoloty F/A-81F Super Spectre i F-74A Seacat w 2 trybach tematycznych – Atak na lotniskowiec i Wyzwanie: Uderzenie myśliwców – i doświadcz wojny totalnej w ikonicznym powrocie Wyspy Wake. Osiągnij maksymalną wysokość, zdobywając i odblokowując nagrody tematyczne Top Gun w nowych wyzwaniach wydarzenia. Czas podbić przestworza.
21 lipca walki morskie przenoszą się na ląd, gdy Pax Armata atakuje z zaskoczenia amerykańsko-japońską bazę lotniczą sojuszniczą z NATO na Pacyfiku. Staw czoła przypływowi w nowej łodzi i przebij się przez linię frontu, korzystając z 3 nowych broni. Rozpętaj totalną wojnę na naszej największej jak dotąd mapie: Rafa Tsuru, ogromnym polu bitwy na archipelagu, stworzonym do ekscytujących walk na lądzie, w powietrzu i na morzu. Wszystkie systemy gotowe.