nastawionych na rywalizację graczy
Zabezpiecz morza i przestworza REDSEC. Wznieś się ponad pole bitwy ze swoim skrzydłowym w nowych dwumiejscowych myśliwcach Top Gun i opanuj przestrzeń powietrzną, angażując się w brutalne walki powietrzne. Sprawdź swoje umiejętności pilotażu w nowym trybie Wyzwanie: Uderzenie myśliwców – unicestwij wrogą eskadrę i sięgnij po zwycięstwo.
Spór o tajemnice trwa w Fort Lyndon. Ten ogromny spiskowy ośrodek wojskowy ukryty na widoku, pomiędzy dziewiczymi plażami a spokojnym osiedlem mieszkalnym, jest miejscem jednych z najbardziej zaawansowanych projektów wojskowych na świecie. Zbuntowani operatorzy żyłkę wyścigową i potajemnie starają się względnie chwil i tajemnic.
Ruszaj do Battle Royale, które dostarcza tylko Battlefield, z masową destrukcją, szybką rozgrywką drużynową i najgroźniejszym pierścieniem w BR.
Dzięki potędze Taktycznego Zniszczenia Battle Royale zyska nową, wybuchową głębię. Zniszcz ścieżki i pozycje wroga, aby zdobyć przewagę strategiczną.
REDSEC zapewnia bezprecedensowy dostęp do ogromnej piaskownicy Portalu. Każdy gracz ma możliwość tworzenia unikalnych i niezapomnianych przeżyć za darmo.