Cassette Beasts
Witaj na New Wirral, odległej wyspie zamieszkałej przez niezwykłe istoty ze snów, zmory z koszmarów i grupę śmiałków, którzy za pomocą kaset magnetofonowych zmieniają postać, by stawać do walki. Aby znaleźć drogę do domu, musisz zbadać każdy zakątek wyspy i nagrywać na kasety potwory, by zdobywać ich umiejętności!
Stale atakowani przez potwory mieszkańcy Harbourtown na wyspie New Wirral postanowili wyrównać szanse. Wystarczy nagrać dowolnego napotkanego potwora (a jest ich aż 120) na kasetę, a potem ją odtworzyć, żeby przybrać jego postać!
Zbliżanie się do towarzysza daje korzyści – po transformacji możecie łączyć siły, by zyskać przewagę w walce! Każde dwie formy da się połączyć, a efekt to nowa, wyjątkowa, w pełni animowana forma. Można stworzyć aż 14 000 różnych kombinacji!
Spędzajcie razem czas, wzmacniajcie więzi i pomagajcie wybranemu partnerowi osiągać cele osobiste, a staniecie się jeszcze lepszym zespołem. Wasze relacje decydują o tym, jak dobrze możecie się łączyć.