Chants of Sennaar
Mieszkańcy Wieży od zarania dziejów żyją wśród podziałów i w ciszy milczenia. Legenda głosi, że pewnego dnia pojawi się Wędrowiec, którego mądrość zburzy dzielące ich mury i przywróci wszem równowagę. Odkrywaj zadziwiający, przedstawiony w barwnym, poetyckim stylu świat nawiązujący do historii Wieży Babel, którego mieszkańcy zapomnieli o swojej przeszłości. Przemierzaj długie korytarze ogromnego labiryntu, poznaj przerażającą prawdę i odkryj tajemnice tego fascynującego miejsca, gdzie pradawne języki są zarówno bramą strzegącą dostępu do wiedzy, jak i kluczem niezbędnym do jej otwarcia.