City of Gangsters
W tej biznesowej grze o zarządzaniu rozpoczniesz swoją kryminalną działalność od zera, a z czasem przekształcisz ją w sprawną maszynkę do zarabiania pieniędzy. Buduj tajne bary serwujące alkohol i nielegalne destylarnie, wymuszaj przysługi, ścigaj dłużników i przekupuj gliniarzy!