Dead by Daylight – Złota Edycja
Dzięki Złotej Edycji Dead by Daylight, zawierającej podstawową wersję gry i 12 rozdziałów z 16 zabójcami i 19 ocalałymi, poczujesz prawdziwą grozę.
Bez względu na to, czy zaczynasz swoją przygodę z Mgłą, czy chcesz przejść na jej kolejny poziom, nie ma lepszego sposobu niż Złota Edycja. Poznaj długą listę postaci z horrorów w kwintesencji Dead by Daylight.