Dead Cells
Dead Cells to gra platformowa akcji, łącząca elementy rogue-lite i Metroidvanii. Przemierzaj rozległy i nieustannie zmieniający się zamek... o ile potrafisz pokonać strażników w walce 2D w stylu souls-lite. Żadnych punktów kontrolnych. Zabijasz. Giniesz. Uczysz się. Powtarzasz.
W Dead Cells gracz przejmuje kontrolę nad nieudanym eksperymentem alchemicznym, próbując dowiedzieć się, co dzieje się na rozległej, stale zmieniającej się i pozornie przeklętej wyspie. Jesteś nieśmiertelny, lecz okaleczony, a Twoją ostatnią deską ratunku jest przejmowanie ciał, aby się poruszać, eksplorować... oraz walczyć.
Przeżyj roguevanię, która łączy w sobie harmonijny świat, rozgałęziające się ścieżki i umiejętności do odblokowania ze stałym zagrożeniem w postaci trwałej śmierci. Żadnych punktów kontrolnych. Musisz pokonać finałowego bossa za jednym zamachem, bo inaczej wrócisz się na sam początek. Zachowujesz jednak część swoich postępów na kolejne rundy, w tym nowe, odblokowane ścieżki oraz dostęp do nowych poziomów, mutacji, umiejętności i broni.