Dead Cells: Return to Castlevania Bundle
Zabijaj w superszybkim tempie hordy wrogów w Dead Cells. Przemierzaj Zamek Drakuli, walcząc z użyciem klasycznej broni w dodatku Return to Castlevania!
Dead Cells to gra platformowa akcji, łącząca gatunki roguelite i metroidvania. Przemierzaj rozległy i nieustannie zmieniający się zamek... o ile potrafisz pokonać strażników w walce 2D w stylu souls-lite. Żadnych punktów kontrolnych. Zabijasz. Giniesz. Uczysz się. Powtarzasz.
— 1 tryb Boss Rush — zmierz się z 3 lub 5 bossami jeden po drugim. Tryb oferuje rozbudowane (trudniejsze) walki z bossami!
Dołącz do Richtera Belmonta i Alucarda, by przedzierać się przez wrogów w starożytnych korytarzach Zamku Drakuli. Dzierż kultowy oręż z Castlevanii i staw czoła hordom potworów podczas swej podróży do sali tronowej Pana Ciemności...