Feverdream: Rainbow Chaser
Udaj się w podróż, by uwolnić swój umysł we wspólnym, niepowtarzalnym gorączkowym śnie. Przemierzaj tęcze wraz z innymi Dreamwalkers, ścigaj i zabijaj wyznaczone cele, zbieraj dusze poległych przeciwników i wznieś się na najwyższy poziom rozżarzenia, aby przejść z tego świata do następnego.
Na samym środku pustyni, otoczonej gigantyczną bąbelkową kopułą, znajduje się załamanie rzeczywistości, w którym żyją Dreamwalkers. Wcielając się w rolę łowcy tęczy, możesz zbadać każdy zakamarek The Dome (Kopuły), ogarniającej różnorodne biomy tematyczne, które znajdziesz na unoszących się wyspach z marmuru.
Już od momentu narodzin zaczynasz tracić części siebie. Te części mogą istnieć wyłącznie w załamaniach rzeczywistości, a z czasem połączą się w zupełnie nową wersję ciebie. To, kim jesteś teraz, zostało ukształtowane przez to, kim byłeś wcześniej – lecz to, kim się staniesz, zależy wyłącznie od Ciebie. Wybierz Dreamwalkera, który pasuje do Twojej osobowości, i dostosuj go do swoich upodobań, wybierając spośród elementów Wandala, Vessel, Rainbow Surfer i Rainbow Plating.
Feverdream obsługuje grę międzyplatformową. To oznacza, że możesz grać ze znajomymi z różnych platform i zapisywać na koncie Epic Games postępy z wielu urządzeń.