FINAL FANTASY XVI
Porywająca, mroczna fantazja, w której losy zależą od potężnych eikonów i władających nimi dominantów. Oto opowieść o Clivie Rosfieldzie, wojowniku poprzysięgającym zemstę na mrocznym eikonie Ifrycie, którego pojawienie się rozpętuje piekło.
Tytaniczne starcia - gdy wrodzy dominanci stają ze sobą oko w oko, między ich eikonami dochodzi do niewiarygodnych bitew.
W zasięgu Clive'a znajduje się wiele potężnych technik szermierczych i eikonicznych zdolności – do ciebie należy decyzja, których z nich chcesz się nauczyć lub które ulepszyć. Jeśli masz problem z wyborem, to ulepszenia mogą być odblokowywane automatycznie.
Tryb fabuły jest zalecany dla graczy, którzy czują się mniej pewnie w grach akcji i chcą bardziej skupić się na elementach opowieści. W trybie tym Clive samoczynnie unika niektórych ataków, a porywające eikoniczne kombinacje mogą być wywoływane poprzez proste naciskanie przycisków. Tryb akcji, gdzie wszystkie działania Clive’a znajdują się pod kontrolą gracza, jest przeznaczony dla osób przeświadczonych o swoich wysokich umiejętnościach – lub chcących je przetestować.