Firefighting Simulator: Ignite
Walcz z nieobliczalnym zagrożeniem, gaś pożary i ratuj życia w grze Firefighting Simulator: Ignite.
ZJEDNOCZENI W WALCE Z OGNIEM. Stań twarzą w twarz z nieobliczalnym zagrożeniem, gaś niebezpieczne pożary ze swoją drużyną i ratuj życia w grze Firefighting Simulator: Ignite. Wciel się w amerykańskiego strażaka w dużym mieście w Środkowo-Zachodnich Stanach Zjednoczonych, gdzie każda misja jest wymagającym sprawdzianem umiejętności. Poczuj adrenalinę podczas walki z ogniem i podziwiaj zdumiewającą grafikę w intuicyjnym wieloosobowym trybie współpracy, w którym może Ci towarzyszyć maksymalnie 3 znajomych lub sterowanych przez komputer członków drużyny. Stań w szranki z nieokiełznanym, dynamicznym ogniem, żarem i dymem symulowanymi w czasie rzeczywistym dzięki nowoczesnym systemom fizyki i grafiki opartym na silniku Unreal Engine 5, za sprawą którego poczujesz się niczym prawdziwy strażak jak nigdy przedtem.
Uwięzieni cywile, pożary instalacji elektrycznych, łatwopalne ciecze, płonący tłuszcz, ogniste podmuchy, rozgorzenia, eksplozje — w trakcie swojej kariery zmierzysz się z różnymi trudnymi sytuacjami. Uzbrój się w realistyczne narzędzia pożarnicze, takie jak węże strażackie, piły, halligany, siekiery i gaśnice, oraz korzystaj z wiernie odwzorowanych wozów strażackich. Z precyzją stosuj odpowiednie taktyki i metody, aby gasić rozszalałe płomienie. Każda misja wymaga wdrożenia prawdziwych strategii walki z ogniem, które obejmują stosowanie wentylacji w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się płomieni, schładzanie przegrzanych obiektów, piłowanie przeszkód, ograniczanie ciągów powietrza i wybieranie odpowiednich środków gaśniczych. Zachowaj jednak czujność i wypatruj oznak nadciągającego zagrożenia — przedzierający się przez zamknięte drzwi nieprzenikniony dym może zwiastować katastrofę.
Ale bez obaw, walki z ogniem i właściwego używania narzędzi nauczysz się w remizie strażackiej — jest to centrum dowodzenia, z którego będziesz wyruszać na akcje. Między misjami możesz odpoczywać, przeglądać ogromną flotę pojazdów, w skład której wchodzą wiernie odwzorowane wozy strażackie marki Rosenbauer, oraz wybierać kolejne zadanie.