Fortnite
Wskocz do akcji, którą uwielbiasz, lub odkryj coś nowego z twoim oddziałem. Przetrwaj do końca w Battle Royale. Poczuj nostalgię w Fortnite OG. Zastosuj taktykę w Reaktywacji. Weź udział w Fortnite Festival. Odkryj światy LEGO Fortnite. Zawsze jest coś nowego dla ciebie i twoich znajomych.
Graj w tysiące gier stworzonych przez twórców, takich jak deathruny, symulatory, wyścigi, przetrwanie zombie i nie tylko! Albo twórz własne gry przy użyciu Unreal Editor dla Fortnite (UEFN) lub narzędzi trybu kreatywnego Fortnite, by wszyscy mogli w nie grać. Każda gra ma indywidualną klasyfikację wiekową, dzięki czemu znajdziesz coś dla siebie.
Złam zasady. Zmień grę. W tym sezonie połącz siły z legendami gier, pokonuj złoczyńców najnowszą bronią i złap całkiem nową generację Duszków w oryginalnych lokacjach na Wyspie. Zbieraj łupy w skrzyniach, wpisuj cheaty, hakuj lobby po dodatkowe nagrody i nie tylko w Sezonie 4 Rozdziału 7: Przewrót w Fortnite: Battle Royale!
Sprintuj, wspinaj się i przebijaj do Królewskiego Zwycięstwa bez względu na to, czy wybierzesz budowanie w Fortnite: Battle Royale, czy walkę bez budowania w Fortnite: Zero Budowania.
Wraz z premierą Fortnite: Zero Budowania przedstawiamy nowe, taktyczne ujęcie Battle Royale. Zaprezentuj umiejętności strzelania, planowania i orientacji w walce na maksa w Fortnite: Zero Budowania!
Ze względu na brak budowania w Zero Budowania pierwszą linią obrony każdego gracza jest jego odnawiająca się Nadosłona. Zjeżdżaj po zboczach, by uniknąć wrogiego ognia, lub wspinaj się, by zdobyć przewagę wysokości. Zmierzając pomiędzy osłonami po Królewskie Zwycięstwo, nie zapominaj o sprincie!
Zero Budowania to czysty sprawdzian wykorzystania broni, przedmiotów i osłony terenowej – nie trzeba się tu przejmować budową.
Zero Budowania to czysty sprawdzian wykorzystania broni, przedmiotów i osłony terenowej. Fortnite: Zero Budowania znajdziesz na stronie Odkryć w listach gry solo, w parach, trójkach i oddziałach. Na stronę Odkryć możesz przejść, klikając w lobby przycisk „ZMIEŃ” nad przyciskiem „GRAJ!”.
Fortnite: Zero Budowania ma wspólny system postępów PD i zadań z Fortnite: Battle Royale, co oznacza, że możesz zdobywać PD karnetu bojowego zarówno w Zerze Budowania, jak i w Battle Royale. Podejmij się nowych wyzwań i awansuj po drodze!