Ghostrunner
Ghostrunner to hardkorowa gra FPP, której akcja toczy się w błyskawicznym tempie wewnątrz ponurej, cyberpunkowej budowli ogromnych rozmiarów. Wejdź na wieżę Dharma, ostatnie schronienie ludzkości po apokalipsie. Znajdź drogę na szczyt, zmierz się z bezwzględną Kluczniczką i weź odwet.
Ulice miasta-wieży są pełne przemocy. Kluczniczka Mara rządzi żelazną ręką, za nic mając ludzkie życie.
Mechanika typu one-hit-one-kill sprawia, że walka jest szybka i intensywna. Rozpocznij niekończący się taniec ze śmiercią, w którym Twoją główną bronią będzie prędkość (a pierwszą i ostatnią deską ratunku gęsto rozmieszczone punkty kontrolne)!
Ghostrunner zapewnia wyjątkowe wrażenia dla jednego gracza: angażującą, brutalną walkę i oryginalną scenerię, która łączy cyberpunk z elementami postapokaliptycznymi. Opowiada o świecie, który już się skończył, i o jego mieszkańcach walczących o przetrwanie.