Goat Simulator 3
Zbierz stado i patatajaj na spotkanie przygody w Goat Simulator 3. Czeka na Ciebie nowiuteńkie, totalnie realistyczne doświadczenie farmowe w otwartym świecie! Wskocz znów w buty... ehm... kopyta ukochanej bohaterki.
O tak – znów działamy! Czas skoczyć po nowe meeedale, bo teraz Pilgor ma nowych kozich towarzyszy. Do gry lokalnej lub w online'owym koopie możesz zaprosić 3 znajomych i razem możecie siać pożogę, grać w minigry i w sumie to nawet przestać się kolegować.
Przygotuj się na wymionujące akcje. Liż, taranuj i rozwalaj wszystko na swojej drodze, gnając przez nowy otwarty świat w grze, która jest największą stratą czasu od powstania Goat Simulator! Nie nauczymy Cię grać (dostaniesz tylko samouczek), a jedynie zapewnimy środki, które pomogą Ci stać się najwspanialszą kozą na świecie.