GRAVEN
Jesteś wiernym kapłanem zakonu Orthogonal, który został skazany na śmierć za przestępstwo popełnione w obronie bliźniego, i odradza się na pokładzie dryfującej przez bagno łodzi. Nieznajomy odstawia Cię na ląd i przekazuje niejasne instrukcje wraz z tajemniczym kosturem i księgą. Idź, pobożny kapłanie, uśmierzaj cierpienie, demaskuj oszustów i niszcz nadprzyrodzone kreatury nawiedzające rzeczywistość.
Łącząca współczesne narzędzia deweloperskie i technologie z charakterystyczną grafiką rodem z drugiej połowy lat 90., GRAVEN jest grą akcji FPS z elementami łamigłówki, opowiadającą mroczną lecz porywającą historię osadzoną w średniowiecznym świecie fantasy. Tytuł zawiera postacie zaprojektowane przez Chucka Jonesa (Duke Nukem 3D, Half-Life) i kwestie głosowe nagrane przez Stephana Weyte'a (Blood, Fire Emblem, DUSK).