Hi-Fi RUSH
Po tym, jak błąd w szemranym korpoeksperymencie doprowadza do wlutowania mu w serce odtwarzacza muzyki, uznany za „defekt” Chai musi stanąć do walki o wyzwolenie w nietuzinkowo animowanym świecie, w którym wszystko – platformowe łamigłówki, ataki wrogów, a nawet pełne ekspresji gagi i potyczki słowne – dzieje się do rytmu.
Pokieruj poczynaniami swojej ekipy złożonej z barwnych indywidualności i zanieś płomień rebelii do samego serca korporacji, która... nie ma serca. Zmierz się z korporacyjnymi superwajzorami każdego z działów, od Produkcji przez Marketing po Finanse. Każdy z nich będzie jeszcze bardziej od poprzedniego zorientowany na sukces i zechce bronić interesu technologicznego molocha podczas sekwencji walk okraszonych odrębnymi utworami muzycznymi oraz sporą dozą przesady!
Baunsuj do wyśmienitych utworów z oryginalnej ścieżki dźwiękowej oraz kompozycji Nine Inch Nails, The Prodigy, The Joy Formidable i innych! A może masz ochotę popisać się swoimi talentami przed publicznością na żywo? Nie lękaj się: Hi-Fi RUSH zawiera również alternatywny, przyjazny streamerom tryb audio, który zastępuje utwory licencjonowane oryginalnymi kawałkami stworzonymi specjalnie pod transmisje.