Kangurek Kao
Kangurek Kao to piękna, trójwymiarowa platformówka, wypełniona zabawą, eksploracją, przygodami i tajemnicą! Dołącz do Kao, zadziornego futrzaka, który wyrusza w niezapomnianą podróż, by odkryć tajemnicę zniknięcia swojego ojca. Przemierzysz z nim rozbudowane światy pełne niebezpieczeństw, zagadek i wrogów. Na każdym kroku czai się kolejna wskazówka lub tajemniczy świat do odkrycia.
Kangurek Kao to wyraz miłości do złotej ery trójwymiarowych platformówek, pełen dynamicznej akcji, emocjonujących walk i nie tylko!
Niezapomniana kolekcja postaci, zarówno dobrych, jak i złych, które ożywiają świat!
Wyjątkowe walki z bossami o różnych stylach i strategiach, które wystawią zdolności Kao na próbę!