Kena: Bridge of Spirits — Digital Deluxe Edition
Wydanie Kena: Bridge of Spirits — Digital Deluxe Edition zawiera podstawową wersję gry, jej oficjalną cyfrową ścieżkę dźwiękową, unikalny kostur dla Keny oraz złotą skórkę dla duchów Rot.