Legacy of Kain: Defiance Remastered
Wciel się w wampira Kaina i jego zdradzonego zastępcę Raziela. Dzierż legendarne ostrza, korzystaj z potężnych zdolności i przedzieraj się przez krainy pełne konfliktu, intryg i przepowiedni, odkrywając przecinające się ścieżki bohaterów mrocznego Nosgothu.
Wróć do mrocznego świata Nosgothu i przejmij kontrolę zarówno nad wampirem Kainem, jak i jego zdradzonym zastępcą Razielem – potężnymi istotami uwikłanymi w konflikt wolności z przeznaczeniem.
Gra Legacy of Kain: Defiance Remastered została zaktualizowana o nową grafikę HD, poprawione sterowanie i uwspółcześnioną kamerę w grze. W każdej chwili możesz przełączać pomiędzy wersją HD a oryginalną oprawą graficzną. W nowej edycji czeka również na ciebie tryb fotograficzny, dodatkowe skórki postaci, rozbudowany czytnik pozwalający lepiej poznać świat gry, niewydaną wcześniej zawartość i „zaginione poziomy” z oryginalnej gry.
Graj jako Kain i Raziel. Każdy z bohaterów ma własne zdolności, style walki i punkty widzenia, które wpływają na kształtowanie historii.
Odkrywaj zniszczone miasta, starożytne świątynie i potężne warownie pełne łamigłówek środowiskowych, wymagających przeciwników i przerażających tajemnic.
Zdobądź dodatkowe skórki dla Kaina i Raziela inspirowane kanonem świata Legacy of Kain.
Interfejs użytkownika zlokalizowano w remasterze dla wszystkich obsługiwanych języków, lecz część materiałów dodatkowych/archiwalnych dostępna jest tylko po angielsku, w tym Encyclopedia, wstęp do Lost Levels, Arcane Tomes i archiwalne Comics.