Lies of P
Lies of P to porywająca gra z gatunku soulslike na kanwie powieści o Pinokiu, przeniesionej w mroczną i majestatyczną stylistykę czasów belle époque.
Jesteś marionetką Geppetta, który uwikłał się w sieć kłamstw z niepojętymi potworami i niewiarygodnymi postaciami, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć na przestrzeni wydarzeń, jakie wstrząsają światem Lies of P.
Przebudzony przez tajemniczy głos, podążasz za jego wskazówkami w głąb udręczonego miasta Krat – niegdyś tętniącego życiem miejsca, toczonego przez choroby szaleństwa i żądzy krwi. W tej grze z gatunku soulslike przyjdzie ci się zmierzyć z niewyobrażalną grozą, rozwikłać nieprzeniknione intrygi elit miasta, wreszcie zaś rozstrzygnąć, czy na drodze do samopoznania zmagać się będziesz z przeciwnościami z pomocą prawdy, czy też snując własną sieć kłamstw.
Poznaj ukochaną baśń o Pinokiu w nowej, mrocznej interpretacji umożliwiającej graczom odkrywanie tajemnic i ukrytych symboli świata Lies of P.