MORDHAU
MORDHAU to osadzony w średniowiecznym świecie slasher wieloosobowy. Stwórz swojego najemnika i weź udział w brutalnych bitwach, w których doświadczysz szybkiej akcji, oblężeń zamków, szarży kawalerii i o wiele więcej.