Nova Roma
Wielkie niegdyś Cesarstwo Rzymskie pogrąża się w dekadencji i zgniliźnie, a ty stajesz na czele niewielkiej grupy obywateli, którzy postanowili wyruszyć ku nieznanym ziemiom, żeby zbudować Nova Roma, czyli ostoję tego, co niegdyś uczyniło cesarstwo wielkim. Rozpoczniesz przygodę od skromnej osady, obłaskawisz bogów wspaniałymi świątyniami, zaspokoisz liczne potrzeby mieszkańców oraz stworzysz społeczeństwo, które na tysiąclecia stanie się obiektem zazdrości całego świata.
Planując podatki i rozwój technologiczny, nie zapominaj o tych, którzy stoją ponad tobą — buduj imponujące świątynie, żeby uchronić się przed gniewem bogów, i zyskać błogosławieństwa polepszające twoje możliwości oraz zapewniające ciągły dobrobyt w Nova Roma.
Nova Roma zawiera złożony system symulujący zachowanie wody i pogody oraz pozwala zmierzyć się z nieustającym zagrożeniem ze strony boskiej interwencji. Tutaj zobaczysz, w obliczu jakich wyzwań kulturowych i społecznych stali mieszkańcy tej epoki. Przejmij kontrolę nad małym rzymskim miasteczkiem i przekształć je w tętniącą życiem metropolię, która przetrwa próbę czasu!