Phantom Blade Zero
S-GAME przedstawia Phantom Blade Zero – połączenie opowieści wuxia z porywającą akcją napędzaną przez Unreal Engine 5. Wcielasz się w Soula, wojownika, któremu pozostało zaledwie 66 dni życia. Odpieraj ataki, rozwikłuj spiski zagrażające światu i broń swoich wartości.