Severed Steel
Severed Steel to gra FPS przeznaczona dla pojedynczego gracza, która charakteryzuje się płynnym systemem wyczynów kaskaderskich, podatnym na zniszczenia środowiskiem graficznym i efektami bullet-time. Gracz wciela się w postać wyjątkowej, jednorękiej bohaterki. Tylko ty, Twój palec na spuście i podkute stalą buty przeciw ogromnej, pełnej wrogów budowli. Biegaj po ścianach, wykonuj loty nurkowe, salta i poślizgi, by zlikwidować wszystkich przeciwników.
Wciel się w postać Steel – zwinnej, jednorękiej strzelczyni wyborowej, która ma do spełnienia misję. Nie możesz przeładowywać broni, więc uważnie wybieraj cele i wyszarpuj gotowe do strzału spluwy z lodowatych dłoni Twoich martwych wrogów.
Zasypuj wrogów pociskami 4,7 mm, przebijaj grube, betonowe ściany amunicją kalibru .50 lub rób wielkie dziury za pomocą ręcznego działka.
Każda bitwa wygląda inaczej dzięki zastosowaniu dynamicznej, nieoskryptowanej, działającej zespołowo sztucznej inteligencji.