SILENT HILL f
Japonia, lata 60. XX wieku. Na leżące na uboczu miasto Ebisugaoka, w którym mieszka Hinako Shimizu, opada mgła, pogrążając wszystko w oparach koszmaru.
Aby przetrwać pośród zapadłej ciszy i gęstniejącej mgły, Hinako musi przemierzać kręte ścieżki Ebisugaoki, rozwiązując złożone zagadki i stawiając czoło dziwacznym potworom.
Świat Hinako powstał w wyobraźni słynnego pisarza Ryukishiego07. Ciesz oczy piękną grafiką przy akompaniamencie niesamowitej muzyki (m.in. autorstwa Akiry Yamaoki) i zanurz się w fascynującej opowieści o wątpliwościach, żalach i nieuniknionych wyborach. Czy Hinako otworzy się na piękno kryjące się w grozie czy podda się nadchodzącemu szaleństwu?
Sceneria rozgrywki, niewielkie górskie miasteczko Ebisugaoka w Japonii lat 60. XX wieku, oraz fabuła i postaci zostały stworzone specjalnie na potrzeby gry.
Historia cały czas trzyma w niepewności, od zagadkowych wypowiedzi przyjaciół Hinako po niesamowite wydarzenia, w których wir wpada bohaterka.
Czy dziwne zjawiska dzieją się naprawdę, czy są wytworem wyobraźni Hinako? A może ich źródła tkwią w pradawnych lokalnych wierzeniach?
Pierwsze przejście gry ma ustalone zakończenie, ale kolejne zależą od wyborów gracza podczas rozgrywki.