Sonic Origins
Przeżyj zebrane klasyczne przygody z tytułów Sonic the Hedgehog, Sonic the Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles oraz Sonic CD w zremasterowanej wersji Sonic Origins! Od sławnej zony Green Hill do zdradzieckiego Death Egg Robo – udaj się w podróż pełną wspomnień i pokrzyżuj niecne cele Doktora Robotnika w ulepszonej wysokiej rozdzielczości! Najnowsza wersja zawiera świeże obszary do odkrycia, ekskluzywne animacje i zupełnie nowy tryb jubileuszowy!
Odkrywaj klasyczne tytuły serii Sonic w wysokiej rozdzielczości, z nowymi animacjami rozpoczynającymi i kończącymi każdą z gier!
Kończ zróżnicowane misje i zbieraj monety, by odblokować nową zawartość, wyzwania oraz etapy specjalne w Muzeum.