Surviving Mars: Relaunched
Witaj w domu! Wielokrotnie nagradzany city builder z motywem SF powraca – odnowiony, rozbudowany i jeszcze bardziej zachwycający niż dawniej. Twoja misja: skolonizować Marsa i przeżyć. Masz za zadanie eksplorować, budować infrastrukturę, ściągnąć kolonistów i zapewnić im długoterminową stabilność. Przed tobą nowe wyzwania do przezwyciężenia, nowe strategie do zaplanowania oraz ulepszona grafika i wrażenia dla nowego pokolenia odkrywców.
Surviving Mars: Relaunched łączy stworzoną przez Haemimont Games oryginalną grę w zarządzanie kolonią, wszystkie jej rozszerzenia, przerobione na nowo i ulepszone (od dużych pakietów po dodatki kosmetyczne i stacje radiowe), oraz całkiem nowy dodatek, Zgromadzenie Marsjańskie. Podrasowana grafika i udoskonalony interfejs zapewnią weteranom Surviving Mars wrażenia, za którymi tęsknili, i będą idealnym punktem startowym dla nowych dowódców.
Nowe Zgromadzenie Marsjańskie rozbudowuje wyzwanie rzucane przez grę. Kształtuj marsjańskie społeczeństwo za pomocą ustaw. Równoważ potrzeby i żądania swoich kolonistów, utrzymuj pokój i opracuj długoterminowy plan dla Marsa – włącznie z uzyskaniem niepodległości od Ziemi!
Tworzenie kwitnącej kolonii na planecie nienadającej się dla ludzi wymaga rozwiązania wielu problemów. Buduj system podtrzymywania życia, sieć energetyczną, kopuły i łańcuchy zaopatrzeniowe – i utrzymuj je w nieustannej sprawności, bo przestoje na globie pozbawionym tlenu nie są zbyt wskazane. Twoja kolonia nie jest jedyną: dzięki dodatkowi Space Race na planecie obecne są też inne misje wspierane przez rywalizujących sponsorów, co zwiększa presję w walce o zasoby i przyszłość Marsa.
Zapewniaj kolonistom kluczowe zasoby – tlen, wodę, energię i żywność – by utrzymać ich przy życiu. Drony będą budować i konserwować infrastrukturę, podczas gdy przerobiony Martian Express wprowadza pociągi umożliwiające transportowanie ludzi i zasobów na duże odległości. Każdy kolonista ma potrzeby i zachowania, i przetrwa tylko dzięki umiejętnemu zarządzaniu.
Rozwijaj swoją kolonię dzięki wyrafinowanemu systemowi badań, odblokowującemu nowe budynki, metody produkcji i ważne ulepszenia. Odkrywaj przełomy, zasoby i sekrety ukryte pod powierzchnią Marsa dzięki dodatkowi Below & Beyond. Losowo generowane mapy, zróżnicowani sponsorzy i nieprzewidywalne tajemnice – to wszystko sprawia, że każda rozgrywka jest nowym wyzwaniem i każda decyzja kształtuje nową opowieść o przetrwaniu na Marsie.
Terraforming przestał być odległym marzeniem – jest kolejnym zadaniem. Rozszerzenie Green Planet umożliwia przekształcenie Marsa w miejsce bardziej nadające się do zamieszkania. Do zmieniającego się środowiska wprowadź też faunę – Project Laika zapewni kolonistom zwierzęcych towarzyszy. Przyszłość Marsa nie polega na samym przetrwaniu, tylko na budowie samowystarczalnej planety pełnej życia.