The Dungeon Of Naheulbeuk: The Amulet Of Chaos
Bohaterowie są niezdarni, niedoświadczeni i skorzy do waśni, ale... muszą nauczyć się współpracować, aby dotrzeć do skarbu ukrytego w lochu.
Świat Naheulbeuk został stworzony przez francuskiego autora, Johna Langa. Wszystko zaczęło się od popularnej serii słuchowisk wyśmiewających gry RPG i opowieści fantasy o bohaterach. Teraz kreacja Langa jest dostępna po raz pierwszy w języku angielskim – w formie gry komputerowej!
Graj siedmioma postaciami rodem z gier RPG, których umiejętności uzupełniają się nawzajem i rosną w miarę rozgrywki: Łucznikiem, Elfem, Krasnoludem, Barbarzyńcą, Magikiem, Ogrem i Złodziejem!
Elastyczny poziom trudności: od przystępnego, miodnego trybu fabularnego z uproszczoną walką po „tryb koszmarny”, w którym najdrobniejszy błąd taktyczny może okazać się zgubny!
Szeroki bestiariusz (ponad 100 wrogów!), który wystawi na próbę Twoje umiejętności myślenia taktycznego.
Epickie walki z bossami, w których, aby zwyciężyć, musisz wykazać się zarówno siłą, jak i sprytem!