The Elder Scrolls Online
Każda legenda od czegoś się zaczyna i w The Elder Scrolls Online zaczyna się od ciebie. Napisz własny, tętniący życiem rozdział z przeszłości Tamriel na prawie 1000 lat przed wydarzeniami z ikonicznego TES V: Skyrim i odkryj świat pełen przygód i możliwości.
Wkrocz do nowych opowieści i zawartości eksperymentalnej inspirowanej klasyczną historią TES, dostarczanych co trzy miesiące. Graj i odblokowuj nagrody z Tamriel Tomes.
Przemierzaj Tamriel i odkryj świat pełen przygód. Zwiedź grzybowe lasy Morrowind, walcz z daedrami w Oblivionie lub pojedynkuj się z innymi graczami w walce PvP.
Zanurz się w fabule stworzonej w tym samym duchu, co twoje ulubione gry Elder Scrolls. Poznaj wciąż rozwijający się świat ze znajomymi lub solo.
Wybierz spośród licznych zadań i wyzwań, które pasują do twoich oczekiwań i ambicji. Uczyń świat Elder Scrolls własnym – to twoje miejsce.