Tropico 6
W czasach zamętu politycznego i niepokojów społecznych, obywatele czekają na silnych przywódców, którzy będą decydować o losach ich kraju z rozwagą i dalekowzrocznością.
Po raz kolejny sprawdź się jako budzący postrach dyktator lub kochający pokój mąż stanu na wyspie Tropico i ukształtuj los swojej własnej republiki bananowej na przestrzeni czterech odrębnych epok.
— Buduj mosty i tunele oraz transportuj obywateli i turystów taksówkami, autobusami i kolejkami linowymi. Tropico 6 zawiera nowe możliwości transportowe i związane z infrastrukturą.
— Tropico 6 zawiera przebudowany system badań, koncentrujący się na aspektach politycznych bycia największym dyktatorem świata.