Watch Dogs: Legion
Odkrywaj ogromny świat londyńskiej miejskiej dżungli pełen słynnych zabytków i ciekawych rozrywek dodatkowych.
Zbierz swoich rekrutów w sieci i połącz siły ze znajomymi, aby wykonywać misje oraz poznawać wymagającą zawartość endgame'ową.