World of Warships
Wojna morska nigdy nie wyglądała tak dobrze! Pobierz World of Warships za DARMO i weź udział w emocjonujących bitwach między ogromnymi flotami na wielu gigantycznych mapach, gdzie każdy manewr, salwa czy natarcie może zadecydować o ostatecznym triumfie lub całkowitej porażce.
Od potężnego Yamato po nieuchwytnego U-190, odkryj niemal bezdenne morze stylów gry na pokładzie historycznych pancerników, niszczycieli, krążowników, okrętów podwodnych i lotniskowców — każdy z nich wiernie odtworzony w 3D.
Wyznacz kurs przez 13 drzew technologicznych nacji i dostosuj swoje podejście do walki morskiej, instalując modyfikacje, odblokowując umiejętności dla swoich dowódców i ulepszając wygląd swojej floty za pomocą kamuflaży i innych elementów kosmetycznych.