En iyilerin de en iyisi ol. Manevra kabiliyeti yüksek F/A-81F Super Spectre ve F-74A Seacat uçaklarını Carrier Strike ve Ateş Hattı: Fighter Sweep olmak üzere 2 temalı oyun modunda pilotaj yapın ve Wake Adası'nın ikonik dönüşüyle nihai topyekün savaşı deneyimleyin. Yeni etkinlik görevlerinde Top Gun temalı ödüller kazanıp açarak maksimum irtifaya ulaşın. Göklerde ustalaşma zamanı.
21 Temmuz'da, Pax Armata Pasifik'teki NATO müttefiki ABD-Japonya hava üssünü pusuya düşürürken deniz savaşı karaya ulaşıyor. Yeni bir botla dalgalara karşı koyun ve 3 yeni silahla ön cepheyi yarın. Henüz en büyük haritamız olan Tsuru Resifi'nde karada, havada ve denizde heyecan verici çatışmalar için inşa edilmiş devasa bir takımada savaş alanında topyekûn savaş açın. Tüm sistemler hazır.