Blasphemous 2
Tövbe Eden, Blasphemous 2'nin Mucize'ye karşı bitmek bilmeyen bir mücadelede ona bir kez daha katılmasıyla uyanır. Keşfedilmeyi bekleyen gizemler ve sırlar ile dolu tehlikeli yeni bir dünyaya dal.
Blasphemous serisinin ikincisi, "Tövbe Eden"in dönüşünü müjdeliyor ve hikayesi orijinal oyundaki ücretsiz "Akşam Üzeri Yaraları" DLC'sinden devam ediyor. Gökyüzündeki Kalp, "Mucize"nin dönüşünü müjdelerken yeni bir mucize çocuğun doğumunu da önceden bildirmişti.