Borderlands 3
Fanatik Calypso Twins'in haydut klanları birleştirmesini ve galaksinin sınırsız gücüne ulaşmasını engelle.
Pandora'nın ötesinde, araştırılacak benzersiz ortamlara ve yok edilecek düşmanlara sahip yeni dünyalar keşfedin. Saldırgan çöllerde dolaşın, savaşın yıprattığı şehir manzaralarında savaşın, ölümcül nehir kollarında gezinin ve daha fazlasını yapın!
Seviyenizden veya görev ilerlemesinden bağımsız olarak çevrimiçi ya da bölünmüş ekran co-op'ta istediğiniz zaman istediğiniz kişilerle oynayın. Düşmanları ve zorlukları takım olarak alt edin ancak yalnızca sizin olan ödüller kazanın. Yağmalananların üzerinde herkesin payı var.