Cassette Beasts
New Wirral'a hoş geldin. Burası sadece rüyalarında görebileceğin (umarız kâbuslarında görmezsin) garip yaratıkların ve savaşmak için kasetleri kullanarak form değiştiren cesur insanların yaşadığı, uzaklarda bir ada. Evine dönebilmek için adanın her bir noktasını keşfetmen ve yeteneklerini kazanmak için güvenilir kasetlerine canavarları kaydetmen gerekecek!
Sürekli olarak canavar saldırılarıyla yüzleşen New Wirral adasının Harbourtown kasabası sakinleri, ateşe ateşle karşılık vermeye karar verdi. Karşılaştığın 120 canavardan herhangi birini kasete kaydet ve savaşta canavarın formunu almak için kaseti oynat!
Dostunla yakınlaşmanın faydaları var. Form değiştirmişken güçlerinizi birleştirip savaşta avantaj elde edebilirsiniz! Eşsiz ve tam animasyonlu yeni birleşmiş formlar oluşturmak için 14.000'den fazla kombinasyonla herhangi iki canavar formunu birleştirebilirsin!
Saldırılarınla ek güçlendirmeler veya zayıflatmalar uygulamak, hatta rakibinin element türünü değiştirmek için element kimyasından faydalan!