City of Gangsters
Bu yönetim tycoon oyununda, sıfırdan bir suç örgütü kuracak ve onu devasa bir para sayma makinesine dönüştüreceksin! Yasadışı içki satış noktaları ve yasadışı içki imalathaneleri inşa et. Sonradan tahsil edeceğin iyilikler yap, borçlularının peşine düş ve polise rüşvet ver.