Curse of the Dead Gods
Anlatılmayan zenginliklerin, sonsuz yaşamın ve ilahi güçlerin peşindesin. Bu seni dipsiz çukurlarla, ölümcül tuzaklarla ve canavarlarla dolu, görünürde sonsuz bir labirent olan lanetli bir tapınağa götürüyor.
Durdurulamaz olmak için gizemli Kalıntıları (Relics) ve silahları topla. Ateş püskürten heykeller, patlayıcılar, gizli dikenler ve çok daha kötü tuzaklar ve sırlarla dolu karanlık ve büyük geçitlerde düşman sürüleri ile savaş.