Dead Cells
Dead Cells, metroidvania oyunlarından esinlenen bir rogue-lite aksiyon platform oyunudur. Sürekli büyüyen ve değişen bir kaleyi keşfedeceksin... Tabii bu kalenin sakinlerini 2D souls-lite çarpışmalarda geçebileceğini varsayarsak. Kayıt noktası yok. Öldür, öl, öğren, tekrarla.
Dead Cells; genişleyen, sürekli değişen ve lanetli görünen bir adada neler olup bittiğini anlamaya çalışan başarısız bir simya deneyinin başına seni getiriyor. Ölümsüz fakat bedensiz olduğun için hareket etmek, keşfetmek ve dövüşmek için son çaren diğer cesetleri ele geçirmek.
Birbirine bağlı bir dünya, dallanan yollar ve açılabilir beceriler ile sürekli adrenalin pompalayan kalıcı ölüm tehdidini bir araya getiren bu Roguevania deneyimi yaşa. Kayıt noktası yok. Ya son baş düşmanı tek oynayışta yok edersin ya da tekrar denersin. Bununla birlikte arka arkaya oynadığın turlar için kat ettiğin bazı ilerlemeler korunur; açtığın yeni yollar, yeni seviyelere erişim, mutasyonlar, yetenekler ve silahlar.