EA Play
Seçilmiş yeni oyunları herhangi bir taahhüt olmadan 10 saate kadar deneyin. Satın almaya karar verirseniz ilerlemeniz oyunun tam sürümüne aktarılır.
Koşullar, sınırlamalar ve istisnalar geçerlidir. Ayrıntılar için tos.ea.com/legalapp/eaplay/US/tr/PC/ adresine göz atın. Teklif 18 Ağustos 2026 saat 10.00’a (PT) kadar geçerlidir. EA app ve Epic Games’te yeni ve geri dönen aboneler için geçerlidir. İlk aydan sonra üyelik iptal edilene kadar o tarihte geçerli olan aylık üyelik fiyatından her ay otomatik olarak yenilenir. Teklifler farklılık gösterebilir. Ayrıntılar için perakendeci sitesine göz atın.