Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition
Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition, hem çok beğenilen ana oyunu hem de Highlands Fishing genişletmesini içerir. Bu pakette tarımın, ormancılığın ve hayvan yetiştiriciliğinin yanı sıra 26 ekinin, 4 haritanın, 400'ü aşkın makinenin, 150'den fazla özgün markanın ve kültür balıkçılığının da tadını çıkarabilirsin.
Kuzey Amerika'nın dolambaçlı nehirlerinin ve tarihî tahıl ambarlarının yanında; Merkez Avrupa'nın göletlerinin yanı başında; Uzak Doğu'nun pirinç tarlalarıyla dolu yemyeşil manzaraları karşısında; gür tepeleri ve berrak sularıyla İskoçya'dan ilham alarak tasarlanmış Kinlaig şehrinde çiftliğini kurmaya hazır mısın?
Hem karada hem suda balıkçılık yapmak, kültür balıkçılarının balık yetiştirebilmesine olanak tanıyor! Bu da yeni bir kaynak toplama yöntemi getirmekle kalmıyor; ayrıca tarlaların, ormanların ve damların yanı sıra yeni ve rahatlatıcı bir kaçış fırsatı da sunuyor. Günlerini elinde oltayla kıyıda huzur içinde balık yakalayarak geçir. Highlands Fishing Edition aynı zamanda yeni bir ekin türü olan soğanı, İskoçya sığırlarını, 20'yi aşkın yeni makineyi ve daha fazlasını da beraberinde getiriyor.