Firefighting Simulator: Ignite
Firefighting Simulator: Ignite'ta tehlikelerle yüzleş, zorlu yangınlarla savaş et ve hayat kurtar.
YANGINA KARŞI BİRLİK OL. Firefighting Simulator: Ignite'ta beklenmedik tehlikelerle yüzleş, ekibinle birlikte zorlu yangınlarla mücadele et ve hayat kurtar. Amerika'nın Orta Batısında, her görevin yeteneklerini sonuna kadar zorladığı büyük bir şehirde ABD'li bir itfaiyeci ol. Nefes kesen grafiklerle itfaiyeciliğin heyecanını, sezgisel ve iş birliğine dayalı çok oyunculu modda 3 arkadaşınla veya yapay zekâ kontrolündeki ekip üyelerinle birlikte yaşa. Unreal Engine 5 ile güçlendirilmiş son teknoloji fizik ve grafik sistemleri sayesinde gerçek zamanlı olarak simüle edilen alevlerle, ısıyla, dumanla mücadele et ve kendini daha önce hiç yaşamadığın bir itfaiyecilik macerasına kaptır.
Kariyerin boyunca mahsur kalan siviller, elektrik kaynaklı yangınlar, yanıcı sıvılar, yağ yangınları, ani alevlenmeler, parlamalar ve patlamalar gibi çeşitli zorlu durumlarla mücadele et. Yangın hortumu, testere, halligan çubuğu, balta ve yangın söndürücü gibi gerçekçi ekipmanların yanı sıra aslına sadık kalınarak tasarlanmış itfaiye araçlarını ve merdivenli kamyonları kullan. Doğru taktik ve yöntemleri ustalıkla kullanarak alevleri söndür. Her görev, gerçek hayattaki yangınla mücadele stratejilerini kullanmanı gerektirir. Örneğin yangının yayılmasını önlemek için havalandırma yapmalı, aşırı ısınan nesneleri soğutmalı, engelleri testereyle kesmeli, hava akımını azaltmalı ve doğru söndürme aracını seçmelisin. Kapalı kapılardan içeri sızan ve büyük bir felakete yol açma potansiyeli taşıyan yoğun duman gibi tehlikelere karşı da tetikte ol.
Yine de endişelenme, acil durum operasyonları arasında ana üssün olan itfaiye merkezinde yangınla mücadele etmeyi ve aletleri doğru şekilde kullanmayı öğrenebilirsin. Görevler arasında dinlen, Rosenbauer'in aslına sadık kalınarak tasarlanmış kamyonlarını içeren geniş araç filosunu incele ve bir sonraki görevini seç.
Acil durum çağrısı geldiğinde, en kısa yoldan acil durum bölgesine giderek görevini yerine getir, yangınlarla mücadele et ve hayat kurtar.