Ghostrunner
Ghostrunner, acımasız ve devasa bir siberpunk yapısında geçen yıldırım hızında aksiyonla dolu sağlam bir FPP oyunudur. Dünyanın sonunu getiren bir afetten sonra insanlığın son sığınağı olan Dharma Kulesi'ne tırman. En alttan en üste çık, zalim Anahtarcıyla yüzleş ve intikamını al.
Bu kule şehrinin sokakları şiddetle dolu. Anahtarcı Mara burayı demir yumrukla ve insan hayatına değer vermeden yönetiyor.
Kaynaklar tükendikçe, güçlüler zayıfları avlıyor ve kaos kalan son düzeni de tüketmekle tehdit ediyor. Kararlı bir son direniş geliyor. İnsanlık yok olmanın sınırına gelmeden önce bir şeyleri değiştirmeye yönelik son bir girişim bu.
Ghostrunner tek oyunculu benzersiz bir deneyim sunar: Hızlı tempolu bir oyun, şiddet içeren bir savaş ve bilim kurguyu kıyamet sonrası temalarla bir araya getiren orijinal bir ortam. Bu oyun, zaten sona ermiş bir dünyanın ve hayatta kalmak için savaşan sakinlerinin hikâyesini anlatır.