Goat Simulator 3
Sürünü topla ve yepyeni, tamamen gerçekçi bir serbest dünya çiftlik deneyimi içeren Goat Simulator 3'e girerek aslında hiç kimsenin favorisi olmayan kadın başrol olarak oyna.
Evet, yine yapıyoruz. "Mee" göndere çekildi ve Pilgor'a başka keçiler katıldı. En fazla üç arkadaşını yerel veya çevrimiçi işbirliği moduna davet edip bir ekip olarak yıkım yaratabilir veya mini oyunlarda yarışıp arkadaşlığınızı sonlandırabilirsin.
Bir kez daha kargaşa çıkarmaya hazır ol. Goat Simulator'dan beri gelen en keyifli vakit kaybında yepyeni bir açık dünyayı; yalayarak, toslayarak ve parçalayarak aş! Eğitici bölüm haricinde sana oyunu nasıl oynaman gerektiğini söylemiyoruz, yalnızca rüyalarındaki keçi olabilmene imkân tanıyoruz.