Jurassic World Evolution 2
Jurassic World Evolution 2, Frontier'in son derece başarılı, çığır açan sürükleyici 2018 yönetim simülasyonu Jurassic World Evolution'ın heyecanla beklenen devam oyunudur.
Jurassic World Evolution 2, Frontier'ın çığır açan 2018 yönetim simülasyonu Jurassic World Evolution'ın çok beklenen devam oyunudur ve Jurassic World film serisinde yer alan oyuncular tarafından seslendirilen tamamen yeni bir anlatımlı hikâye, heyecan verici yeni özellikler, dört sürükleyici oyun modu ve kendilerine hayran bırakan geniş bir dinozor listesi sunar.
Sizi Jurassic World: Fallen Kingdom'daki büyük olayları takip eden aksiyonun tam kalbine bırakan özgün ve sürükleyici bir anlatıma sahip Campaign modunda bir park yönetimi patronu olmanın neler gerektirdiğini öğren. Filmlerdeki Dr. Ian Malcolm (Jeff Goldblum tarafından seslendirildi) ve Claire Dearing (Bryce Dallas Howard tarafından seslendirildi) gibi ikonik karakterlerin yanında çalışın ve şimdi tüm ABD'de ortalığı yakıp yıkan vahşi dinozorları kontrol etme, koruma ve zapt etme çabalarına öncülük edin.
Daha detaylı yönetim araçları ve yaratıcı seçeneklerle kontrolü ele al. Çeşitli özelleştirilebilir yeni yapılar inşa et ve yeni Bilim İnsanları işe al, parkını misafirlerin ve dinozorların ihtiyaçları karşılanacak biçimde şekillendir. Sandbox modunda yaratıcılığını serbest bırak ya da çeşitli konumlar ve çevre felaketleriyle uğraşırken Challenge modunda becerilerini teste tabi tut.
Favori filmerinin en önemli anlarını beklenmedik bir gelişmeyle oyna. İkonik Jurassic World ve Jurassic Park filmlerinden her seviyenin beş filmdeki dönem ve konumlarında geçtiği "ya böyle olsaydı" senaryolarını tecrübe et. Jurassic World serisine dal ve kontrolü ele aldığın zaman olayların nasıl geliştiğini gör.