MORDHAU
MORDHAU, çok oyunculu ve ortaçağda geçen bir slasher oyunudur. Paralı askerini yarat ve vahşi savaşlarda çarpış; hızlı dövüşü, kale kuşatmalarını, süvari akınlarını ve daha birçoğunu deneyimle.