No Longer Home
Bo ve Ao üniversiteden mezun oluyorlar ve bir yıldır birlikte yaşadıkları daireden ayrılmaya hazırlanıyorlar. Vize kısıtlamaları nedeniyle Ao, Bo'yu İngiltere'de bırakarak Japonya'ya dönmek zorunda kalır. Eğitim sonrası hayat tarafından hayal kırıklığına uğratılan ve onları orada istemeyen bir hükümet tarafından bir kenara itilen her ikisi de belirsiz gelecekleriyle uzlaşmaya çalışıyor. Ve Güney Londra'daki dairelerinin derinliklerinde bir şeyler büyüyor...
No Longer Home, geliştiricilerin üniversiteden sonra benzer şekilde ayrılmaya zorlanmaları ve birlikte bir oyun üzerinde çalışarak iletişimde kalmaya karar vermeleriyle doğdu. Geliştirme ikilisi Hana ve Cel, bu projeyi veda etmenin getirdiği duyguları keşfetmenin ve ifade etmenin bir yolu olarak seçti.