Planescape: Torment: Enhanced Edition
Planescape: Torment: Enhanced Edition, 90'ların ödüllü RYO'sunu yeni güncellemelerle modern oyuncular için tekrar hayata döndürüyor. Tuhaf büyüler, olağan dışı karakterler ve çoklu evrenin dört bir yanındaki Dungeons & Dragons mekânlarıyla dolu, hikâye bakımından zengin bu klasiği yaşa!
1999'da yayınlandığında pek çok eleştirmenin beğenisini toplayan Planescape: Torment, alışılmadık hikâyesi, karakterleri ve zengin oynanışıyla birden fazla satış noktasında Yılın RYO'su seçilmişti.
Karakter yaratma kısmı sadece bir başlangıç. Nameless One kendi sınıfını, kişiliğini değiştirebilir ve hatta, yapacağın seçimlere göre yeni yetenekler kazanabilir.
Nameless One'ı oynuyorsun, sayısız yaşam boyunca edindiğin yara izleri ve dövmelerle kaplı iri yarı bir figüre sahipsin. Bunların hiçbirini hatırlamıyorsun, ama hepsi şimdi sana musallat olmak için geri geliyor. Yüzen bir kafatası ve sırların bekçisi olan Morte tarafından kışkırtılarak uyandırılan Nameless One, Sigil'in tehlikeli sokaklarından çıkıp gizemli Outer Planes'e ve hatta Cehennemin derinliklerine uzanan bir maceraya atılır.
Dört bir yanında portallar bulunan düzlemsel Sigil metropolü, var olan her yere erişim sağlıyor, ama bunun için uygun anahtara sahip olmalısın. "Kapılar Şehri" olarak bilinen Sigil, şehrin esrarengiz hükümdarı Lady of Pain'in her yeri gözetleyen gölgesi altındaki çoklu evrenin dört bir yanından gelen iblislerin, devaların ve ırkların toplandığı tarafsız bir bölgedir. Sözün kılıçtan daha güçlü olduğu, düşüncenin gerçekliği belirlediği ve inancın dünyaları yeniden şekillendirme gücüne sahip olduğu bir yerdir.
Bazı cevaplar ararken, düzlemlerin garip doğasına uygun yol arkadaşları bulacaksın: düşmanını bir öpücükle öldürebilen bir bakire sukkubus, arbalet kullanan kafası karışık bir küp, ADALET isteyen bir ruhun canlandırdığı bir zırh seti ve daha fazlası. Bu yol arkadaşları ve Nameless One'ın tarafında olan diğer kişilerle cevaplar bulmak için dünyaları dolaşacak, bu serüvende, bazı kaderlerden kaçılamayacağını ve bazı anıların ölümsüz bir varlık için bile çok ağır bedelleri olabileceğini keşfedeceksin.