Road 96
Sınıra giden bu riskli yolculukta inanılmaz karakterlerle tanışacak ve sürekli gelişen bir macerada onların iç içe geçmiş hikâyelerini ve sırlarını keşfedeceksin.
Kendi kişisel özgürlük yolculuğunda heyecan verici yerleri ve sıra dışı insanları keşfedeceksin.
Tarantino, Coen Kardeşler ve Bong Joon-ho'dan esinlenen, sürekli gelişen ve hikâye odaklı bir macera. Valiant Hearts ve Memories Retold'un ödüllü yaratıcıları tarafından yapıldı. HP Inc. tarafından başlatılan OMEN Presents inisiyatifinin bir parçası olarak duyuruldu.
Çarpıcı görsel tarz, 90'ların gözde parçalarıyla dolu oyun müzikleri ve her bir oyuncunun Road 96'da kendi benzersiz hikâyesini yaratmasını sağlayan binlerce rota.