Sonic Colors: Ultimate
Rengârenk yıldızlar arası bir eğlence parkında geçen hayatının en hızlı macerasında Sonic'e katıl. Sonic Colors: Ultimate'da Evrene Renk Kat!
Şeytani Dr. Eggman inanılmaz aletlerle ve rengârenk yapısıyla devasa bir yıldızlar arası eğlence parkı kurdu – ancak bu parkın enerjisini tutsak olarak tuttuğu uzaylı bir ırk olan "Wisp"lerden sağlıyor. Wisp'leri özgürleştirmek için Sonic'in şimşek gibi hızını kullan ve her biri tehlikelerle ve üstesinden gelinecek engellerle dolu, altı benzersiz rengârenk dünyayı keşfederken Wisp'lerin muhteşem gücünün sırrını öğren.